BRDA, IGLE I JA

Brda i gle ja


E moj narode

Napuhanko


Igla I


Pustinjska igla (u vlasništvu Enesa Quiena)

Brda, igle i ja bila je izložba održana u galeriji Izidor Kršnjavi, koju sada ja vodim. Trebala je biti održana u privatnoj galeriji Stančić, ali deset dana prije otvorenja voditeljica mi je rekla kako izložbe neće biti iako je sve već bilo dogovoreno. Nakon što je nesuglasica bila izglađena četiri dana prije otvorenja slučajno sam saznao u kafiću Sedmica, da će dva dana nakon mojeg otvorenja u isti prostor biti postavljeni radovi modnih dizajnera i održana modna revija. Nečuveno! Naravno da sam sve otkazao i već otisnute pozivnice bacio u smeće. Odličan predgovor su napisali Enes Quien i Igor Zlobec (koji je ovog puta bio izuzetno duhovit, i što je bilo najjače citirao je Stanka Špoljarića - to može samo Zlobek). Ukratko rečeno u ovoj sam se seriji radova bavio sobom i svojom okolinom.