DIPLOMSKI RAD



Dakle ovo je moj diplomski rad, što znači da je nastao 1994. i prikaz je raja u kojem se nalaze muzičar, plesačica, bumbari, nevjerni Toma i Isus. Sjećam se da nakon što sam ga te godine izložio na Akademiji, nijedan se profesor nije udostojio prići mi i reći svoje mišljenje. Jedino mi je moj glavni profesor Stanko Jančić kazao kako rektorova nagrada ne ide meni nego odlazi kolegi Krešimiru Rodu jer je on, navodno, siromašan, no sjećam se da su tada ljudi pričali da je njegova obitelj vlasnik 16 krava i velikog grunta u Zagorju! Sjećam se da nas je tada živjelo 9 u 60 kvadrata jer je još bio rat pa smo imali na grbi moju izbjeglu obitelj iz Osijeka. Anđele-bumbare sam prodao Marinu Mariniću i Ljubi Gamulinu, a kao kuriozitet naglasio bih da je tenkovski sat koji je dio instalacije, ukraden iz tenka koji je bio ispred zgrade skupštine SFRJ 1991. za vrijeme demonstracija protiv Miloševića od strane mojeg prijatelja Borisa Pikelje. Dio ambijenta bila je glazba koju sam snimao na crkvenim orguljama i satojala se od dva tona koji su podsjećali na brodske sirene. Kod snimanja u crkvi došlo je do incidenta, jer sam dosadio časnim sestrama koje su me potjerale sa orgulja!