KAKO SU PROKLETI IZ PAKLA SPASILI GANGSTERA RONALDA REAGANA


Ovaj animirani film je nastao 2000. godine. U radu mi je neizmjerno (sa zvojim poznavanjem video tenike i kompjutora) pomogao Ivan Roca. To je rad sa kojim sam imao najveći uspjeh do sada. Bio je prikazan u mnogo zemalja (Los Angeles, Berlin, Kairo, Tel Aviv, Budimpešta, Beograd...). Iste godine je osvojio Grand prix Salona mladih. To je bila novčana nagrada koju sam čekao šest mjeseci, i da nisam išao sam direktno u Gradski ured za kulturu, vjerojatno bi čekao i duže. Filmić se satoji od dva crteža i jedino šta se miče su usta našeg junaka. Ronald (inače stvarna osoba) nam prepričava svoj život u kojem je doživio kliničku smrt. Prije tog događaja bio je kriminalac, pijanica, lopov i narkoman, te nakon iskustva pakla doživi prosvjetljenje i postane svećenik. Trajanje je 10 minuta i uskoro ću ga postaviti na web, kao i ostale video radove kojih sam napravio petnaestak, između ostalih: Kupa dunav jadran, Žena foto robot, Stabat mater, Krug, Egzotika itd.