SPAŠAVANJE SAMOGA SEBE

Spašavanje samoga sebe, diptih, akrilik na platnu širine 3,60 m




















Ovaj rad je nastao 2005. na likovnoj koloniji Art Stays u Ptuju, Slovenija. Zapravo na toj radionici trebao sam napraviti drvenu skulpturu Klecalo, koja je trebala biti postavljena u atriju prekrasnog obnovljenog baroknog dvorca u sklopu čega se nalazi hi-tech biblioteka. Klecalo je trebalo biti visoko 3 metra. Za čitav projekt tražio sam naravno materijal ali i simbolični honorar od 500 eura. Na taj moj zahtijev dobio sam salve vrijeđanja od voditelja galerije Tenzor, koja je bila organizator cijelog događaja. Naime spominjao mi je da više nikada neće zvati hrvate na svoju koloniju. Super, bar moji zemljaci više neće morati udisati smrad chicken shita (blizu Ptuja se nalazi ogromna farma pilića) koji se svako toliko širi tim inače lijepim mjestancem na Dravi. Budući da sam tamo proveo ipak nekih četiri dana ostavio sam im ovu sliku, zapravo vis-a-vis Maje Marković, kustosice iz Samobora koja me je pozvala na sudjelovanje. Nevjerojatno kako su se ljudi posvuda navikli da im umjetnici rade for free. Nema džabe ni u stare babe (osim kod naivnih umjetnika, ali ne onih iz Hlebina). Gdje i kako je slika završila zaista neznam no nadam se da su je poklonili nekom od sponzora.