KRIŽNI PUT

Isus pada pod križem

Veronikin rubac



Isusa skidaju



Oltar (Isusov grob), pomogao mi ga je oslikati moj prijatelj Danko Friščić




Via crucis ili Križni put ili ti slovenski Križeva pot, nastao je 2000. godine i nalazi se u Sloveniji u selu Stari trg (ob Kolpi), kod Predgrada, sela u kojem je tada živio moj pokojni Stari tata, to jest rodnom mjestu mojega oca. Dobrim dijelom je rađen CNC strojem prema mojim originalnim crtežima koje sam radio po fotografijama mojih učenika koje sam kostimirao u Isusa i rimljane. Dio inspiracije dobio sam od P.P.Passolinija i njegovog filma Muke po Mateju! U potpunosti je moj autorski rad i svaku ideju vezanu uz njega je prihvatio lokalni župnik Jože Pavlaković. Izuzetno simpatičan čovjek, vegetarijanac i jedriličar koji svako ljeto zbriše po par mjeseci na Jadran gdje je vezana njegova drvena jedrilica koju je sam napravio. Velika stvar vezana uz ovaj Križni put bila mi je što ga je netom prije smrti mogao vidjeti moj najdraži Stari tata, koji je bio oduševljen kada je sjedio sa biskupima za istim stolom (bio je skromni seljak)! Također važno je spomenuti kako su Talijani za vrijeme drugog svjetskog rata srušili sve kapelice sa postajama križnog puta, pod izlikom da su mogle poslužiti partizanima kao bunkeri! Preporučam izlet u taj kraj jer je priroda čarobna! Evo i link za Poljansku dolinu ob kolpi gdje se Stari trg nalazi: http://www.grandkolpa-sp.si/PoljanskaSLO.htm