LAKU NOĆ

Moj otac


Ptica u barkodu


Razgovor sa pračovjekom

1997. godine na poziv Zlatana Vrkljana održao sam samostalnu izložbu u galeriji Arterija. Izložbu sam nazvao Laku noć i sastojala se od desetak radova koji zapravo i nisu imali neku čvrstu poveznicu (zašto uostalom i bi). Tada me iznervirao bahati i umišljeni Vrkljan koji mi je desetak dana prije izložbe srao da zašto nisam napravio ono što mi je on govorio, kakva glupost za jednog umjetnika koji je zastupao hrvatsku na Venecijanskom biennalu. Neznam zašto bih ja slušao jednog prosječnog slikara što da radim i to bez para. Centralni objekt bio je Drveni krevet a oko njega su bili radovi u raznim medijima. Ovdje su prikazana tri rada i to fotka mojeg oca na livadi u njegovom rodnom kraju, reljef u drvu Razgovor s pračovjekom i gravura u granitu Ptica u barkodu koja opisuje potrošačko društvo, te kojeg je kupio moj prijatelj Ivan Roca.