"NE"


Ovo su radovi u lijevanom željezu koji su bili prikazani na izložbi pod nazivom "NE" u galeriji Gradec 2003. godine i ima ih 60! Lijevani su u Ljevaonici Bjelovar čijim radnicima se još jednom beskrajno zahvaljujem na podršci. USTAJTE VI ZEMALJSKO ROBLJE!



Nemoj me prekidati, vlasništvo je Enesa Quiena, čovjeka koji mi je napisao najviše tekstova između ostalog i za katalog izložbe "Ne"! Quien je inače kritičar i profesor povijesti umjetnosti na Likovnoj akademiji u Zagrebu, a i na glasu je kao veliki latino lover. Trenutno jadan leži u bolnici na aparatima i navodno je dobio meningitis, Bože pomozi mu!


Nemoj me izuvati, rad se nalazi u Pragu kojeg je kupio Predrag Đukić za svoju ženu. Đukić je poduzetnik i brat mojeg prijatelja umjetnika Sandra Đukića!


Nemoj me oteti


Nemoj me preskakati je vlasništvo kolekcionara, grafičara i lihvara Azinovića koji mi je pokupio hrpu radova za neke male usluge koje mi je napravio. Nažalost ono malo kolekcionara šta postoji u ovoj Lijepoj našoj napaćenoj i silovanoj su bezobzirni pljačkaši koji za vrlo malen novac ili usluge traže jako puno!


Nemoj me prljati je najteži rad iz ciklusa NE i težak je 136 kilograma!