POBJEDA LIJENOSTI

Pobjeda lijenosti



Madonna di Campiglio



Tako je zelena bila moja dolina


Ako nema rijeke možeš i cestom


Krokodil

Pobjeda lijenosti (naslov je dvosmislen) je bila izložba održana u galeriji Karas 1998. godine. To je ujedno i naziv instalacije koja se sastojala od razapete mreže za ležanje, fotomontaže palmi u nizu (koje sam poklonio Smiljanu Tolju povodom vjenčanja) i jednog plavog stupa. Ona je moj izraz čežnje za opuštenim i bezbrižnim životom. Inače ta instalacija je bila izložena i u Budimpešti u galeriji Traffo na prezentaciji hrvatske suvremene umjetnosti. Prikazani reljefi su bili postavljeni u nizu i zapravo su to alegorijski minimalistički pejzaži. Rad Ako nema rijeke možeš i cestom je u vlasništvu Tonija Barbića, radnika Muzejsko galerijskog centra-Klovićevi dvori i mijenjao sam ga za hrpu knjiga u izdanju dotičnih dvora i konstantno me nagovara na istu rabotu za druge radove i već mi se popeo na glavu za rad Slonovska noga tako da ću izgleda morati popustiti. Madonnu di Campiglio je kupio Vatroslav Kuliš, a Tako je zelena bila moja dolina i Krokodil su još uvijek u mojem vlasništvu!