SUNCE SJA



Ovaj mali rad (visok je svega 35 cm) je jedan od mojih najuspješnijih. Naime za njega sam dobio drugu nagradu na kiparskom natječaju 1993. godine u Lipiku gdje su Nijemci izgradili novo naselje u porušenom gradu. Nagrada je bila izdašna, 1500 maraka što je tada bilo oko desetak prosjećnih mjesečnih plaća. U žiriju je bio Ivan Kožarić, a prvu nagradu je dobila moja profesorica Marija Ujević, dok ostali profesori nisu dobili ništa. Nakon dodjele nagrada u Lipiku, Igor Zlobec i ja otišli smo u selo Prekopakru gdje smo napravili dernek u kojem je sudjelovalo cijelo selo. Inače to je legendarno selo između Lipika i Pakraca koje nije uspjelo pasti u četničke ruke i sjećam se da sam tamo upoznao čovjeka kojem je zolja raznijela pola glave, no on je unatoč tome bio vrlo živahan. Na povratku smo još zarondali i sa Jordanskim vojnicima na granici tadašnje UNPA zone, kojima sam ja bio kao kralj jer sam im spomenuo da je moja rođakinja bila babica djeci libijskog vođe Muammar al-Gaddafiju. Kasnije smo jedva živi stigli starim Jugićem kući i odmah drugi dan zapalili u Veneciju u posjet mojim prijateljima Robertu Sošiću, Damiru Triparu i Ljiljani Vlačić.